Hälsa Bloggtoppen.se WellnessWebshop.se: Vi guidar dig - pröva våra effektiva 3 steg till att nå ditt eget mål

måndag 1 december 2008

Vi guidar dig - pröva våra effektiva 3 steg till att nå ditt eget mål

Hey ;)

I dag är det tisdag morgon, ännu en härlig dag här i livet.  Vaknade ganska så pigg redan kl 6 så det känns skönt ju.

När jag satte mig här vid datorn så  la jag märke till en av våra broschyrer, på baksidan finns där en "guide"  för att nå sitt eget mål. Jag tänkte att jag skriver ner den  i inlägget för er läsare och hoppas att den är till hjälp.

1. Vad vill jag?
Ange ditt önskade mål.

2. Varför vill jag det?
Ange fem skäl till varför du vill uppnå det här målet.

3. Hur ska jag skapa det?
Ange minst tio olika åtgärder du kan göra för att uppnå målet. Gör minst en av dessa tio åtgärder direkt.

Svar på fråga 1 representerar dina drömmar. Svar för fråga 2 ger dig den sanna drivkraften och motivationen för att nå dit. Det sista svaret ger dig din handlingsplan för att ta dig till målet.


1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, en kompis har gjort den. Jessecupcake.blogg.se

Skriv till henne, hon hjälper dig mer än gärna!