Hälsa Bloggtoppen.se WellnessWebshop.se: Inspirerande morgon!

fredag 28 november 2008

Inspirerande morgon!

Nu på morgonen tittade jag på filmen "Peaceful Warrior" för andra gången. Jag måste säga att jag blir mer och mer inspirerad varje gång jag tittar på den.

Budskapet i filmen tycker jag är så klockrent och gripande och den passar alla åldersgrupper.

Mitt favorit citat ifrån filmen måste vara "A man can live a whole lifetime experience asleep without knowing it", och det betyder ungefär att vi omedvetet kan leva en hel livstid där vi inte är 100% vakna för verkligheten och din egna potential för vad vi kan åstakomma här i livet. 

Alla kan bli precis vad/vem vi vill. Där finns inga gränser för vad vi kan åstakomma och där finns plats för oss alla. Vi måste bara ha rätt tankesätt och att inte bara samla information i från andra utan i från dig själv, ditt inre.

/Jonas Assarsson

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig blogg! Jag ska prenumerera, men det vore kul om du ville göra det på min med (http://oaklandstolemyheart.blogg.se)? :) Jag skriver om musik, känslor och livet i övrigt.

Skulle uppskattas!

Kram!

WellnessWebshop.se sa...

Vad roligt att du gillar bloggen =) Jag är nu prenumerant på din också =)

Anonym sa...

ÅH VAD KUL! <3